ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اعتراف عاشقانه...!

عکس های عاشقانه جدید بدون آرم

 

 

آنقدر خوبی که در یک لحظه عاشقت شدم ، عشق را با تمام وجود احساس کردم و
اسیر قلب وفادارت شدم !
آنقدر مهر و محبت در دلت است که باور کردم مثل تو هیچکس در این دنیا نیست!
معنای وفا را برای بی وفایان معنا کردی و ثابت کردی که چقدر به عشقمان وفاداری!
یک آغاز دیگر با قلب پر احساس تو ، آغاز راه خوشبختی با تو ای همسفرم ، چقدر زیباست
و چقدر رویاییست!
آنقدر ساده و بی ریایی که مهرت در همان لحظه اول به دلم نشست !
مهرت مثل یک شبنم بر روی گل ، مثل بوسه ای از سوی تو ، چه عاشقانه به دلم نشست !
آغازی که گویا هیچگاه پایانی نخواهد داشت ، احساس نمیکنم لحظه تلخ جدایی را!
تو بهترینی ای مهربان ، تو برترینی در میان همه عاشقان!
این زندگی تا آخرش با تو بهار است ، این قلب بی طاقتم تا آخرش برای قلب پاکت است!
آنقدر برایم عزیزی که این دلم لحظه به لحظه آرزویش در کنار تو بودن است عزیزم ،
 دلم میخواهد آن لحظه که در کنارمی برایم با آن صدای مهربانت ، درد  دل های
 عاشقانه ات را بگویی و من نگاه به چشمهای مهربانت کنم و گوش کنم به
حرفهای شیرینت ، دستانت را بفشارم و بگویم که خیلی دوستت دارم !
چه زیباست آن لحظه که سکوت فضای عاشقانه ما را فرا میگیرد ، لحظه ای
 که تو به چشمهایم خیره میشوی و من نیز با
صدای آهسته میگویم دوستت دارم و سکوت را با این کلام مقدس میشکنم !
اگر بگویم تا آخرش با تو هستم ، اگر بگویم که هیچگاه تو را تنها نمیگذارم باور میکنی؟
باورش خیلی سخت است ، در این زمانه که دلهای بی وفا فراوان است
 اما تو ای همیشه ماندنی باور کن که  با تو میمانم تا آخر راه زندگی !
اگر بگویم جز تو هیچکس را در زندگی ام ندارم ، اگر اعتراف کنم که تنها
 تو را در قلبم دارم باور میکنی که من چقدر تو را دوست دارم ؟
باور کردنش سخت است اما امتحان آن مجانیست ،  قلبم را از سینه بیرون می آورم
 تا باور کنی که تنها تو درون آن هستی اما بعد از آن قرار ما بر سر مزار من است !
پس میخواهی باور کن ، میخواهی باور نکن اما به عشق پاکمان قسم باور کن که
 خیلی دوستت دارم..... خیلی دوستت دارم... خیلی دوستت دارم ............

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 5:18 | |